PFG „Aniversare 15 ani”

Client: Porsche Finance Group 

Digital Campaign/Print/Radio/BTL /Events

Cum poți comunica într-un mod creativ o aniversare de 15 ani pentru un brand ce facilitează mobilitatea?
Pornind de la ideea că fiecare mașină vândută reprezintă milioane de kilometri parcurși împreună alături de clienți, parteneri și deopotrivă angajați, am creat o campanie integrată în care, nu doar că am celebrat experiențele trăite, ci am creat și oferte aniversare adresate clienților, cadouri pentru copii și evenimente pentru dealeri.

În centrul comunicării s-a aflat microsite-ul aniversar, prin care am comunicat oferta „kilometrilor de cadouri”, iar prin Gameification am reușit să crăm o adevărată experiență de brand. Astfel, am premiat clienții, care au ales să joace „Provocarea kilometrilor” și să parcurgă cât mai mulți kilometri virtuali alături de mașinile din concern.
Campania aniversară a inclus și o parte de evenimente dedicate celorlalte categorii de public. Aceasta a fost comunicată în digital, print, radio și BTL, fiind un real succes cu 235 000 de vizualizări pe microsite, +10% rată de engagement și participare la evenimente de peste 90%.