Client: Fares
Advertising campaign/ Print/ Radio/ TV/Digital
Cum crești popularitatea unui brand de ceaiuri naturale, într-o lume dominată de cafea și băuturi răcoritoare?
Soluția noastră a fost încurajarea consumului de ceai printr-o campanie menită să îi premieze pe cei care aleg să savureze licoarea sănătoasă și să contribuie astfel la creșterea consumului de ceai în România, cană cu cană.
Pe platforma special creată pentru campanie, am invitat românii, ca timp de o lună, să-și înscrie cana de ceai Fares și eventual să împărtășească cu noi care este sortimentul de ceai favorit.
Am comunicat campania în print, tv, radio și digital și putem spune cu mândrie că, la finalul proiectului am numărat 55 000 de căni de ceai Fares băute de români. In plus, campania a înregistrat peste 175 000 de vizualizări online, +100 awareness și +10% interacțiune în social media.
Ca urmare a acestei campanii, alături de Fares am creat și implementat la Orăștie, și Festivalul Mușețelului – cel mai iubit ceai de către români. O zi întreagă de degustări, jocuri și concursuri, spectacole, concerte și interacțiune cu produsele Fares, totul într-un decor de mușetel proaspăt cules.