Client: Audi Romania
Advertising campaign/Digital/Event/POSM
Cum integrezi comunicarea a 3 branduri diferite în cadrul aceluiași concept, într-un mod care să nu întrerupă experiența și firul narativ al festivalului?
Pentru Audi, SEAT și Volkswagen, răspunsul nostru a fost ”Land of time” – o călătorie într-un spațiu atemporal, în care „timpul” se măsoară doar în experiențe, pe profilul fiecărui brand.
Indiferent că am vorbit spații de relaxare, jocuri în apă, tatuaje de cuplu, fotografii și gif-uri, toate spațiile create și activările au fost ingredientele unui proiect magic, la fel ca tărâmul din care au făcut parte.
Iar comunicarea proiectului s-a realizat pornind de la mesajul principal „Transformă-ți timpul în experiențe” și declinările acestuia, atât pe materialele de la fața locului, cât și pe microsite-ul dedicat, care a reunit toate brandurile, concursurile și experiențele, făcând cunoscut ”Land of time” festivalierilor de la Neversea.