Client: Audi Romania
Advertising Campaign: Print/TV/Digital
Provocarea Audi a fost de a comunica quattro® printr-o campanie care inter-conectează brandul și caracteristicile de produs cu regiunile și zonele în care consumatorul se poate bucura de experiența oferită de tracțiunea integrală, indiferent de teren ori condiții climatice. În cadrul acestei campanii a fost realizat primul spot Audi România gândit de o agenție de publicitate românească.
Soluția a fost crearea unei campanii integrate, desfășurată în 2 etape. Astfel, după ce am supus votului consumatorilor regiunile din România care au potențialul de a deveni ”Home of Quattro”, am desemnat regiunea câștigătoare și am integrat totul într-o comunicare desfășurată pe TV, cu primul spot Audi România realizat integral în țară noastră, Online și Print, unde am accentuant experiența Audi quattro® în România.
Iar rezultatele vorbesc de la sine, cu 432 000 vizualizări pe microsite, 546 000 vizualizări online a spotului TV și 8% engagement pe Facebook.