Audi „CSR”

Client: Audi Romania

Advertising campaign/CSR/ Video/Digital

România este pe primul loc din Uniunea Europeană la numărul de accidente rutiere fatale, multe dintre ele putând fi evitate dacă participanții la trafic ar fi acordat mai multă atenție la ce se întâmplă în jur.
În lipsa unor discuții de impact pe această temă, alături de Audi am creat o campanie de responsabilitate socială „#SiguranțăÎncepeCuTine”, prin care să încurajăm șoferii să conducă într-un mod defensiv, chiar dacă automobilele au sisteme de asistență care ajută în caz de pericol.

Astfel, am creat un spot video, alături de Tudor Chirilă, prin care am vrut să evidențiem ideea, printr-o abordare emoțională, că atunci când ești atent la volan, nu doar că îi poți salva pe ceilalți, dar te poți salva chiar și pe tine, pentru că rolurile s-ar putea oricând inversa. Totodată, prezentând situații reale din trafic, am avut ocazia de a evidenția și principalele sisteme de asistență cu care este dotat noul Audi Q7, sisteme care se pot dovedi utile în astfel de situații, dar care nu înlocuiesc o minte ageră.