Atlantic4 „team in Atlantic Challenge”

Client: Atlantic4

Identity/Digital campaign/ BTL/ Events/Print/ PR & CSR proiect cu susținerea Kaufland România

Unul dintre proiectele noastre de suflet, team in Atlantic Challenge, a început printr-o discuție cu Andrei Roșu, cel care și-a propus să formeze prima echipă din România care să traverseze Oceanul Atlantic la bordul unei bărci cu vâsle, totul pentru a strânge fondurile necesare construirii, la Adunaţii Copăceni, a unui centru HOSPICE socio – medical, destinat copiiilor diagnosticaţi cu boli rare sau limiatatoare de viaţă.

Iar noi am fost alături de temerari, de la început și până la final. Pentru aceasta, ne-am ocupat de crearea identității echipei, am dezvoltat un microsite prin care am comunicat cele mai importante etape din pregătirea pentru marea încercare, am creat concursuri prin care am implicat publicul larg în povestea cauzei noastre, campanii de strângere de fonduri și am organizat  conferințe de presă și evenimente.

Totodată, am fost martorii stabilirii a două recorduri mondiale: Traversarea Mării Negre în doar 11 zile – un exercițiu gândit pentru a testa echipa înainte de marea cursă și traversarea Oceanului Atlantic în  38 de zile, 14 ore şi 32 de minute pentru o barcă din categoria pure – aventuri pe care am avut grijă să le urmărim și să le comunicăm pas cu pas.

Iar cu donații în valoarea  de peste 500 000 RON strânse, 225 000 de vizualizări pe microsite, +150% awareness și creșterea engagementului pe Facebook, considerăm acest proiect unul dintre cele mai valoroase.