Blog

Ai nevoie de o agenție de publicitate sau te poți descurca și singur?

Dacă nu lucrezi în domeniu sau nu ai încercat să faci treaba pe care ar face-o echipa dintr-o agentie de publicitate, probabil că ai impresia că poți face și singur aceleași lucruri. Idei? Ai și tu. Promovare online? Ce este așa greu să postezi niște poze cu produsul? Campanii? Cine are nevoie de ele?

Pe cât de simple par lucrurile, pe atât de complicate și specifice sunt ele de fapt. Mai ales atunci când trebuie să te încadrezi într-un anumit buget și să obții cele mai bune rezultate cu acesta. Mai jos am pregătit o listă cu principalele beneficii ale colaborării cu o agentie de publicitate.

>O întreagă echipă cu experiență

Atunci când lucrezi cu o agentie de publicitate, colaborezi de fapt cu o întreagă echipă de profesioniști. Nu angajezi doar un copywriter sau doar un Art Director, ci cu o echipă unită, care are deja parte de o colaborare eficientă. Mai mult de atât, ei sunt deja cunoscători ai domeniului și vor ști cum să ia deciziile potrivite pentru dezvoltarea strategiei benefice brand-ului tău.

>Un punct de vedere obiectiv

Personalul care face parte din echipa companiei tale nu va putea vedea în mod obiectiv acțiunile acesteia. Este posibil să nu poată pătrunde în mintea clienților deoarece sunt prea implicați în problemele cotidiene ale companiei. Însă, o echipă din exterior va avea o perspectivă nouă asupra modului în care un client gândește și va putea privi produsul dintr-un alt unghi.

>Economisirea eforturilor și a bugetului

O agentie de publicitate cu experiență va avea instrumentele necesare pentru a monitoriza câți bani aloci comunicării produselor tale. Vor analiza corect sumele care sunt folosite pe diferite platforme și vor împiedica depășirea bugetului. Metodele lor pentru strategia de comunicare vor fi mai eficiente, ajutându-te să obții rezultate vizibile, cu costuri minime.

>Urmărirea ultimelor trend-uri

O agenție de publicitate este la curent cu ultimele trend-uri și tendințe de pe piață. Echipa rămâne în legătură cu alți specialiști în publicitate și își actualizează constant cunoștințele prin participarea la seminarii și conferințe. Cu atât de multe lucruri de făcut, nu ai putea să faci o treabă la fel de bună și să rămîi la curent cu toate noutățile din domeniu.

>Creativitate în direcția potrivită

O echipă specializată dintr-o agenție de publicitate a trecut prin nenumărate procese creative și are experiență în găsirea ideilor potrivite unui anumit brand. Da, poate că și tu ai idei și ești creativ. Însă este foarte important să știi cum să elimini opțiunile fără potențial, cele nepotrivite pentru publicul tău sau, și mai important, cele abordate deja.

Crearea unei strategii de comunicare, gestionarea mijloacelor de publicitate și alegerile cele mai potrivite necesită timp, experiență și asumare. Dacă vrei ca eforturile tale să aibă șanse mai mari de reușită și o dezvoltare mai rapidă, ar trebui să apelezi la o agenție de publicitate full-service. Rămâne la latitudinea ta dacă continui să experimentezi pe cont propriu sau dacă preferi opțiunea mai sigură, alături de o echipă de profesioniști. În cazul în care iei decizia corectă, echipa ICON te așteaptă cu entuziasm și idei creative.